Dilek Ve Şikayet Kutusunun Önemi
Globalleşen dünyada her şirket ve her kurum, kendini geliştirmek, daha ileriye taşımak ve yükselen rekabet ortamında ayakta kalabilmek adına, kendini müşterilerinin isteklerine göre yönlendirmek durumundadır. Müşterilerin isteklerine saygı duyan, kendini ona göre yönlendiren şirket hiç kuşkusuz kâr marjını arttıracak ve müşterilerinin gözünde daha güvenli bir yer kazanacaktır. Bir kafe sahibi olduğunuzu varsayalım. Her kademeden de müşteriye sahipsiniz. İşte bu durumda en mantıklısı, işletmenize öneri kutuları, dilek şikâyet kutuları, koydurmanız gerekmektedir. Böylece, sizin göremediğiniz ama, personelinizin gözünden kaçmayan eksikliklerinizi görebilir, müşterilerinizin isteklerini öğrenerek gerçekleştirmek adına ilk adımı atabilir ve, müşterileriniz en çok nelerden şikayetçi bunu görerek düzeltebilirsiniz. Öneri kutularını rugupleksi.com'dan rahatlıkla temin edebilirsiniz.Eleştiri, insanı da şirketlerde geliştiren bir kavramdır. İnsanın kişisel gelişimi açısından eleştiri, büyük bir rol oynarken, şirketleri de geliştirir. Hepimizin yolu ayda bir kez de olsa, sağlık ocaklarına ya da hastanelere muhakkak düşer. Hastanelerin ya da sağlık ocaklarının duvarında mutlaka öneri kutuları dilek, şikayet kutuları vardır. Devlet ya da özel hastane fark etmez, hepsi muhakkak suretle hastalarının görüş ve önerilerine, kendilerini geliştirmek ve daha iyi hizmet verebilmek adına oldukça önem verirler. Bu da her şirket, her kurum için oldukça gerekli bir durumdur. Küçük ya da büyük şirket olmanız hiç fark etmez, öneri kutuları, dilek şikayet kutuları, şirketiniz için büyük önem taşımaktadır.